Over MacManager

Logo 3 Michel

Mijn naam is Michel Prins en ik ben de oprichter van MacManager. Ik ben een tweedejaars student aan de Hogeschool Utrecht en het is me de afgelopen jaren opgevallen dat er in Nederland veel mensen zijn die problemen hebben met hun iPhone, iPad of MacBook.

Ikzelf heb meer dan 14 jaar ervaring met Apple-producten en ik ben al veel problemen tegen gekomen. Niet iedereen heeft even veel verstand van Apple-apparaten en kan er zelf soms niet uit komen. Dit was de reden voor mij om MacManager op te richten!

Er is niks vervelender dan je laptop, computer of telefoon in te moeten leveren en vervolgens twee weken op moet wachten totdat je weer verder kunt met het gebruiken van de apparatuur.

MacManager komt daarom bij u aan huis of op een afgesproken locatie om voor u het probleem op te lossen, zonder dat u het apparaat moet inleveren of hoeft op te sturen.

U hoeft bovendien niet bang te zijn dat u uw Apple garantie verliest. De Apple-garantie vervalt namelijk alleen als er iets aan de "hardware" wordt aangepast. Wij specialiseren ons alleen in de software en het aanpassen van de instellingen, wat binnen het garantiebeleid van Apple valt.



Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken?